Gå till innehåll
Värmdö Ridklubb

Medlemsskap

Medlemsskap i klubben är öppet för alla. Medlemsavgift betalas en gång per kalenderår. I medlemsavgiften ingår även försäkring genom Svenska Ridsporförbundet.

En Kollektiv olycksfallsförsäkring som Svenska Ridsportförbundet tecknat för alla ridklubbar i SE. Försäkringen är viktig för dig och täcker skador enligt information på följande länk https://www.ridsport.se/Omoss/forsakringar/ Länk till annan webbplats.

Som medlem i klubben har du rätt att representera klubben i tävlingar. För att få ställa ut tävlingslicenser måste vår förening anordna tävlingar och på dessa är det vi som tävlar som måste ställa upp som funktionärer. Du förväntas att hjälpa till på minst en heldag per säsong och då en dag du inte tävlar själv.

Medlemsförmåner

Ridsportsförbundets tidning 1 gång/månad, Häst och Ryttare.

Aktuella medlemsavgifter för år 2024 är 530kr för senior över 18 år och 330kr för junior.

För att bli medlem maila till info@varmdoridklubb.nu

Publicerad: 2022-08-31

Senast uppdaterad: 2024-02-05